Łukasz Kwiecień

Łukasz Kwiecień –  jest doświadczonym specjalistą od User Acquisition, który od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem gier i aplikacji. Współpracował z  firmami, takimi jak Huuuge Games, CCGames.io, Artifex Mundi, Rage Quit Games i wieloma innymi, pomagając im w tworzeniu i optymalizowaniu strategii oraz kampanii reklamowych dla różnych kategorii gier i aplikacji mobilnych – począwszy od social casino, przez tytuły casualowe, po hardcorowe RPG.


Jego mocną stroną jest analiza danych, eksperymentowanie i testowanie hipotez oraz praca z kreacjami reklamowymi i wykorzystanie AI w marketingu. Pracował z wieloma kanałami i źródłami ruchu, często egzotycznymi, począwszy od duopolu Meta i Google, przez sieci SDK oraz DSP, po marketing influencerski. Zajmuje się również monetyzacją reklamową gier. 

 

Łukasz lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi, dlatego często bierze udział i występuje na konferencjach i warsztatach poświęconych tematom mobilnym.