Wolontariat

Zostań wolontariuszem podczas Konferencji Digital Dragons 2024

Wypełnij formularz

Konferencja Digital Dragons

Konferencja Digital Dragons to jedno z największych wydarzeń B2B dla branży gier w całej Europie. Na jej wyjątkowość składają się wykłady, panele dyskusyjne, eventy dla twórców gier niezależnych (Indie Showcase & Digital Dragons Arena) oraz prestiżowa gala, na której laury otrzymują najlepsze polskie gry minionego roku.

 

W 2024 roku po raz pierwszy konferencja potrwa trzy dni, a wydarzenie rozpoczną summity, które odbędą się słynnym hotelu Park Inn by Radisson.  

Zostań wolontariuszem podczas konferencji Digital Dragons 2024

Na niejednym naszym wydarzeniu wolontariusze udowodnili, jak wielką wartość stanowią oraz pokazali, co to znaczy pracować w zgranym zespole. W ogromnej mierze to dzięki nim każda konferencja była tak udanym przedsięwzięciem.  

 

Drodzy wolontariusze! Liczymy na to, że i w tym roku zechcecie nas wesprzeć i razem z nami współtworzyć to wyjątkowe wydarzenie! Bądź częścią kolejnej edycji wiodącego wydarzenia B2B dla branży gamedev – konferencji Digital Dragons 2024! 

Zgłaszam się!

Dlaczego warto zostać Wolontariuszem Digital Dragons?

 

OFERUJEMY:

🎮

Opiekę koordynatora wolontariatu, pełne szkolenie z zakresu pełnionych obowiązków

🎮

Bezpłatny udział w konferencji Digital Dragons

🎮

Wyżywienie w postaci voucherów do foodtrucków (jeden obiad na dzień) oraz dostęp do cateringu na terenie wydarzenia

🎮

Zaświadczenie po odbytym wolontariacie (na życzenie) 

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • Najważniejsze jest Twoje zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie! Pamiętaj jednak również o punktualności, sumienności i zaangażowaniu w powierzone zadania.

     

 

UWAGA:

 

  • Wolontariuszami mogą zostać osoby pełnoletnie! 
  • Warunkiem koniecznym jest udział w OBOWIĄZKOWYM SZKOLENIU. Każda osoba, która bez uprzedzenia nie zjawi się na szkoleniu zostanie skreślona z listy wolontariuszy! 
  • Nie pokrywamy kosztów przejazdu oraz noclegu 
  • Każdy wolontariusz musi podpisać przed wydarzeniem umowę o pełnieniu bezpłatnej praktyki!

 

 

 

Harmonogram obowiązkowych szkoleń

Data
Nazwa
18.05.2024 12.00 → 18.05.2024 14.00

Szkolenie dla osób, które zadeklarowały dostępność do pracy w pierwszy dzień konferencji w niedzielę 19.05.2024

19.05.2024 08.00 → 19.05.2024 09.00

Szkolenie dla osób, które zadeklarowały się do pracy w dniach:

  • niedziela (19.05.2024) przy wydarzeniach dodatkowych
  • poniedziałek (20.05.2024) 
  • wtorek (21.05.2024)

UWAGA: Godziny szkoleń mogą ulec zmianie, wszystkie informacje będą podawane na bieżąco! 

Zespoły

Recepcja/Front Desk

Jako pierwszy punkt kontaktu dla uczestników konferencji Twoim zadaniem będzie przywitać ich oraz zarejestrować. Nauczymy Cię obsługi bardzo prostego systemu rejestracji, drukowania odpowiednich naklejek i wydawania identyfikatorów. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego i umiejętności interpersonalne.

Info point

Punkt informacyjny dla uczestników konferencji

Stages

Wsparcie osób prowadzących wykłady oraz obsługa techniczna poszczególnych sal 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Side Events

Pomoc przy naszych wydarzeniach towarzyszących konferencji: Digital Dragons Party, VIP Party, itp. 

Ticket Inspector

Skanowanie wejściówek przy salach, identyfikacja uczestników konferencji 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ekipa techniczna

Pomoc w setupie wydarzenia oraz demontażu stref

Discord

Digital Dragons Inn

Zapraszamy każdego ochotnika na naszego Discorda Digital Dragons Inn. Znajduje się tam kanał dedykowany wolontariuszom na nim na bieżąco będą pojawiać się informacje, harmonogram i odpowiedzi na wszelkie pytania! Dlatego bardzo ważne jest dla nas, byście do niego dołączyli, gdyż stanowić on będzie nasze główne źródło komunikacji dla wolontariuszy – zarówno przed, jak i w trakcie wydarzenia.  

Dołącz

Czekamy na Ciebie! 

 

 

 

 

 

Zgłaszam się

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości piszcie śmiało! 

Kamila Kud

Główna koordynatorka wolontariatu
  • [javascript protected email address]

Anna Małecka

Koordynatorka wolontariatu
  • [javascript protected email address]