Zostań wolontariuszem podczas Konferencji Digital Dragons 2024
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04298-1280x853.jpg)
Wolontariat
Konferencja Digital Dragons
Konferencja Digital Dragons to jedno z największych wydarzeń B2B dla branży gier w całej Europie. Na jej wyjątkowość składają się wykłady, panele dyskusyjne, eventy dla twórców gier niezależnych (Indie Showcase & Digital Dragons Arena) oraz prestiżowa gala, na której laury otrzymują najlepsze polskie gry minionego roku.
W 2024 roku po raz pierwszy konferencja potrwa aż trzy dni, a wydarzenie rozpoczną summity, które odbędą się w słynnym hotelu Park Inn by Radisson.
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/LOGO_DD_2024_1-1280x927.png)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/LOGO_DD_2024_1-1280x927.png)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/LOGO_DD_2024_1-1280x927.png)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/LOGO_DD_2024_1-1280x927.png)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/LOGO_DD_2024_1-1280x927.png)
Zostań wolontariuszem podczas konferencji Digital Dragons 2024
Na niejednym naszym wydarzeniu wolontariusze udowodnili, jak wielką wartość stanowią oraz pokazali, co to znaczy pracować w zgranym zespole. W ogromnej mierze to dzięki nim każda konferencja była tak udanym przedsięwzięciem.
Drodzy wolontariusze! Liczymy na to, że i w tym roku zechcecie nas wesprzeć i razem z nami współtworzyć to wyjątkowe wydarzenie! Bądź częścią kolejnej edycji wiodącego wydarzenia B2B dla branży gamedev – konferencji Digital Dragons 2024!
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04714-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04714-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04714-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04714-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA04714-1280x853.jpg)
Dlaczego warto zostać Wolontariuszem Digital Dragons?
OFERUJEMY:
🎮
Opiekę koordynatora wolontariatu, pełne szkolenie z zakresu pełnionych obowiązków
🎮
Bezpłatny udział w konferencji Digital Dragons
🎮
Wyżywienie w postaci voucherów do foodtrucków (jeden obiad na dzień) oraz dostęp do cateringu na terenie wydarzenia
🎮
Zaświadczenie po odbytym wolontariacie (na życzenie)
CZEGO OCZEKUJEMY:
Najważniejsze jest Twoje zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie! Pamiętaj jednak również o punktualności, sumienności i zaangażowaniu w powierzone zadania.
UWAGA:
- Wolontariuszami mogą zostać osoby pełnoletnie!
- Warunkiem koniecznym jest udział w OBOWIĄZKOWYM SZKOLENIU. Każda osoba, która bez uprzedzenia nie zjawi się na szkoleniu zostanie skreślona z listy wolontariuszy!
- Nie pokrywamy kosztów przejazdu oraz noclegu
- Każdy wolontariusz musi podpisać przed wydarzeniem umowę o pełnieniu bezpłatnej praktyki!
Harmonogram obowiązkowych szkoleń
Szkolenie dla osób, które zadeklarowały dostępność do pracy w pierwszy dzień konferencji w niedzielę 19.05.2024
Szkolenie dla osób, które zadeklarowały się do pracy w dniach:
- niedziela (19.05.2024) przy wydarzeniach dodatkowych
- poniedziałek (20.05.2024)
- wtorek (21.05.2024)
UWAGA: Godziny szkoleń mogą ulec zmianie, wszystkie informacje będą podawane na bieżąco!
Zespoły
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-MichalLepecki-MILE0266-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-MichalLepecki-MILE0266-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-MichalLepecki-MILE0266-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-MichalLepecki-MILE0266-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-MichalLepecki-MILE0266-448x448.jpg)
Recepcja/Front Desk
Jako pierwszy punkt kontaktu dla uczestników konferencji Twoim zadaniem będzie przywitać ich oraz zarejestrować. Nauczymy Cię obsługi bardzo prostego systemu rejestracji, drukowania odpowiednich naklejek i wydawania identyfikatorów. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego i umiejętności interpersonalne.
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA04461-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA04461-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA04461-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA04461-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA04461-448x448.jpg)
Info point
Punkt informacyjny dla uczestników konferencji
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA02801-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA02801-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA02801-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA02801-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-fotMaciekZygmunt-MZA02801-448x448.jpg)
Stages
Wsparcie osób prowadzących wykłady oraz obsługa techniczna poszczególnych sal
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-KamilKozuch-_H4A6504-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-KamilKozuch-_H4A6504-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-KamilKozuch-_H4A6504-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-KamilKozuch-_H4A6504-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-KamilKozuch-_H4A6504-448x448.jpg)
Side Events
Pomoc przy naszych wydarzeniach towarzyszących konferencji: Digital Dragons Party, VIP Party, itp.
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-Badge-fotMichalLepecki-MILE9805-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-Badge-fotMichalLepecki-MILE9805-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-Badge-fotMichalLepecki-MILE9805-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-Badge-fotMichalLepecki-MILE9805-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-Res-DigitalDragons-Badge-fotMichalLepecki-MILE9805-448x448.jpg)
Ticket Inspector
Skanowanie wejściówek przy salach, identyfikacja uczestników konferencji
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00007-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00007-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00007-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00007-448x448.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00007-448x448.jpg)
Ekipa techniczna
Pomoc w setupie wydarzenia oraz demontażu stref
Discord
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/logo-discord.jpg)
Digital Dragons Inn
Zapraszamy każdego ochotnika na naszego Discorda – Digital Dragons Inn. Znajduje się tam kanał dedykowany wolontariuszom – na nim na bieżąco będą pojawiać się informacje, harmonogram i odpowiedzi na wszelkie pytania! Dlatego bardzo ważne jest dla nas, byście do niego dołączyli, gdyż stanowić on będzie nasze główne źródło komunikacji dla wolontariuszy – zarówno przed, jak i w trakcie wydarzenia.
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00047-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00047-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00047-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00047-1280x853.jpg)
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Low-res-DigitalDragons-MZA00047-1280x853.jpg)
Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości piszcie śmiało!
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2024/03/Kamila-Kud.jpg)
Kamila Kud
- [javascript protected email address]
![](https://konferencja.digitaldragons.pl/wp-content/uploads/sites/2/2023/01/microsoftteams-image-42-e1667469819123-968x1280.jpg)
Anna Małecka
- [javascript protected email address]