Zostań wolontariuszem podczas Konferencji Digital Dragons 2025

Wolontariat
Konferencja Digital Dragons
Konferencja Digital Dragons to jedno z największych wydarzeń B2B dla branży gier w całej Europie. Na jej wyjątkowość składają się wykłady, panele dyskusyjne, eventy dla twórców gier niezależnych oraz prestiżowa gala, na której laury otrzymują najlepsze polskie gry minionego roku.





Zostań wolontariuszem podczas konferencji Digital Dragons 2025
Na niejednym naszym wydarzeniu wolontariusze udowodnili, jak wielką wartość stanowią oraz pokazali, co to znaczy pracować w zgranym zespole. W ogromnej mierze to dzięki nim każda konferencja była tak udanym przedsięwzięciem.
Drodzy wolontariusze! Liczymy na to, że i w tym roku zechcecie nas wesprzeć i razem z nami współtworzyć to wyjątkowe wydarzenie! Bądź częścią kolejnej edycji wiodącego wydarzenia B2B dla branży gamedev – konferencji Digital Dragons 2025!





Dlaczego warto zostać wolontariuszem Digital Dragons?
OFERUJEMY:
🎮
Opiekę koordynatora wolontariatu, pełne szkolenie z zakresu pełnionych obowiązków
🎮
Bezpłatny udział w konferencji Digital Dragons
🎮
Wyżywienie w postaci voucherów do foodtrucków (jeden obiad na dzień) oraz dostęp do cateringu na terenie wydarzenia
🎮
Ubezpieczenie na czas trwania wydarzenia
CZEGO OCZEKUJEMY:
Najważniejsze jest Twoje zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie! Pamiętaj jednak również o punktualności, sumienności i zaangażowaniu w powierzone zadania.
UWAGA:
- Wolontariuszami mogą zostać osoby pełnoletnie!
- Warunkiem koniecznym jest udział w OBOWIĄZKOWYM SZKOLENIU. Każda osoba, która bez uprzedzenia nie zjawi się na szkoleniu zostanie skreślona z listy wolontariuszy!
- Nie pokrywamy kosztów przejazdu oraz noclegu!
Harmonogram obowiązkowych szkoleń
Jedno szkolenie online w tygodniu poprzedzającym konferencję (data pojawi się później)
Obowiązkowe szkolenie stacjonarne dla każdego wolontariusza - Centrum Kongresowe ICE Kraków
UWAGA: udział w szkoleniu jest obowiązkowy, jeśli wolontariusz chce wziąć udział w wydarzeniu. Godziny szkoleń mogą ulec zmianie, wszystkie informacje będą podawane na bieżąco!
Zespoły





Recepcja/Front Desk
Jako pierwszy punkt kontaktu dla uczestników konferencji Twoim zadaniem będzie przywitać ich oraz zarejestrować. Nauczymy Cię obsługi bardzo prostego systemu rejestracji, drukowania odpowiednich naklejek i wydawania identyfikatorów. Wymagana dobra znajomość języka angielskiego i umiejętności interpersonalne.





Info point
Punkt informacyjny dla uczestników konferencji





Stages
Wsparcie osób prowadzących wykłady oraz obsługa techniczna poszczególnych sal





Side Events
Pomoc przy naszych wydarzeniach towarzyszących konferencji: Digital Dragons Party, VIP Party, itp.





Ticket Inspector
Skanowanie wejściówek przy salach, identyfikacja uczestników konferencji





Ekipa techniczna
Pomoc w setupie wydarzenia oraz demontażu stref
Discord

Digital Dragons Inn
Zapraszamy każdego ochotnika na naszego Discorda – Digital Dragons Inn. Znajduje się tam kanał dedykowany wolontariuszom – na nim na bieżąco będą pojawiać się informacje, harmonogram i odpowiedzi na wszelkie pytania! Dlatego bardzo ważne jest dla nas, byście do niego dołączyli, gdyż stanowić on będzie nasze główne źródło komunikacji dla wolontariuszy – zarówno przed, jak i w trakcie wydarzenia.





Kontakt
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości piszcie śmiało!

Kamila Kud
- [javascript protected email address]

Anna Małecka
- [javascript protected email address]